مشاوره رایگان
خانهوبلاگ دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

8 دسامبر 2021
0 426
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل، دستگاه‌های متحرکی هستند که از طریق یک کانولای بینی، اکسیژن درمانی را در اختیار بیمار قرار می‌دهند. این دستگاه‌ها اکسیژن هوا را از نیتروژن جدا کرده و اکسیژن خالص را در اختیار بیمار قرار می‌دهند. از آنجایی که این دستگاه‌ها، قابل حمل هستند و می‌توان آن‌ها را با خود به مسافرت نیز برد، طرفداران زیادی در میان بیماران تنفسی به خود جذب کرده‌اند. اکسیژن ساز پرتابل برای بیمارانی کاربرد دارد که به زمانی بیشتر از آنچه در خانه سپری می‌کنند به استفاده از دستگاه احتیاج دارند. بیمار میتواند اکسیژن ساز پرتابل را همراه کیف چرخدار آن در محیط بیرون از خانه حمل کند.

اکسیژن ساز پرتابل همراه کیف، باتری و شارژر مخصوص فندکی ماشین ارائه می‌شود که میتوان به هنگام پیاده روی، مسافرت و … مورد استفاده قرار گیرد و میزان اکسیژن خون بیمار را بالا نگه دارد.
بالا نگه داشتن اکسیژن خون در بیمارانی که غلظت اکسیژن بسیار پایینی دارند بسیار حیاتی است. در گذشته این نوع بیماران مجبور بودند از کپسول‌های قابل حمل یا اسپری هایی که حجم بسیار کمی از اکسیژن را در خود نگه می‌دارند در خارج از خانه استفاده کنند که محدودیت‌های بسیاری برای بیمار ایجاد می‌کنند و در طولانی مدت از نظر اقتصادی نیز به صرفه نیستند.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی شرکت‌های سازنده اکسیژن ساز خانگی توانسته‌اند این دستگاه را در حجم، وزن و ابعاد بسیار کمتری تحت عنوان “اکسیژن ساز پرتابل” تهیه کنند و بیماران را از استفاده از کپسول در خارج از خانه بی‌نیاز کنند.

دستگاه اکسیژن‌ساز پرتابل Simply Go و Simply Go mini محصول آمریکا و ساخت کمپانی فیلیپس رسپیرونیکس می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دستگاه های اکسیژن‌ساز پرتابل روی لینک مربوط به هر کدام کلیک کنید.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

 

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل چه کاری انجام می‌دهد و چه مزایایی دارد؟

اگر برای این که بتوانید زندگی روزانه خود را به راحتی سپری کنید، به اکسیژن درمانی نیاز داشته باشید، به لطف علم و پیشرفت تکنولوژی، یک دستگاه اکسیژن ساز می‌تواند راه‌حل خوبی برای شما باشد. با گذشت سال‌ها، روش‌های فراهم کردن اکسیژن برای بیماران تنفسی، تکامل یافته است. در حال حاضر، به جای فراهم کردن اکسیژن از مخزن اکسیژن، می‌توانید به سادگی از یک دستگاه اکسیژن ساز استفاده کنید:

  1.  دستگاه اکسیژن ساز در هوای معمولی مورد استفاده قرار گرفته و هوای محیط را می‌گیرد.
  2. طی یک فرآیند، نیتروژن هوا از اکسیژن جدا شده و اکسیژن خالص به بیمار ارائه می‌شود.
  3. در نهایت طی یک فرآیند، اکسیژن حاصل از طریق وسیله‌ای مانند ماسک صورت برای بیمار فراهم می‌شود.
  4. این فرآیند می‌تواند اکسیژن را با سطح خلوص حداکثر 96 درصد به بیمار ارائه دهد.
دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

 

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل دارای مزایای بی‌شماری برای بیمارانی هست که نیاز به اکسیژن درمانی دارند. این دستگاه‌ها بی‌ضرر هستند و همانند سیلندرهای اکسیژن سنتی که در صورت نشتی باعث آتش‌سوزی و مرگ افراد می‌شوند، خطرناک نیستند. دستگاه‌های اکسیژن ساز خانگی و قابل حمل که می‌توانند اکسیژن را از هوا استخراج کرده، نسبت به مخازن اکسیژن قدیمی، محبوب‌تر و پرکاربردتر هستند.

مزیت اصلی دیگر، سهولت و امکان جابه‌جایی دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل است که یکی از اصلی‌ترین مزیت‌ها نیز محسوب می‌شود. این دستگاه‌های قابل حمل می‌توانند به هر مکانی که فرد می‌رود، همراه او بروند و اکسیژن مورد نیاز او را بدون محدودیت تأمین کنند، حتی در هواپیما! FAA (سازمان هواپیمایی فدرال) این قانون را تصویب کرده است که کلیه مسافرانی که به اکسیژن درمانی نیاز دارند، مجاز هستند در سرتاسر آمریکا، دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل تأیید شده FAA را همراه خود به هواپیما ببرند. بدین ترتیب است که درمی‌یابیم این دستگاه‌ها را به هر مکانی می‌توان برد و هیچ محدودیتی در استفاده از آن‌ها وجود ندارد. این دستگاه‌ها طراحی شده‌اند تا جان انسان‌ها را نجات دهند!

دستگاه‌های اکسیژن ساز، مدت زمان زیادی است که مورد استفاده بیماران تنفسی قرار می‌گیرد. امروزه، انواع مختلفی از این دستگاه‌ها، راهی بازار شده‌اند که کاربرد متفاوت اما هدف یکسانی دارند و آن هم نجات جان انسان‌ها است. یکی از کاربردی‌ترین انواع دستگاه‌های اکسیژن ساز، دستگاه اکسیژن ساز پرتابل یا قابل حمل است. این نوع دستگاه را نه تنها می‌توانید در منزل مورد استفاده قرار دهید، بلکه می‌توان آن را به هر جایی که می‌روید، همراه خود برده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید. بهتر است به این مسئله فکر نکنید که این دستگاه‌ها گران هستند، چرا که شاید در ابتدا گران باشند و هزینه آن برایتان سنگین باشد، اما در آینده دیگر خبری از بد شدن حالتان در باشگاه یا مسافرت نخواهد بود و هزینه مراجعه به درمانگاه حذف خواهد شد.

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

دستگاه اکسیژن ساز پرتابل فیلیپس

سخن آخر

چنانچه قصد خرید دستگاه اکسیژن‌ساز پرتابل را دارید، می‌توانید به شرکت فناوری تنفسی کارو که در زمینه فروش دستگاه های اکسیژن‌ساز پرتابل فعالیت دارد، مراجعه کنید. محصولات کمک تنفسی ارائه شده توسط این شرکت اورجینال بوده و بدون واسطه و با بهترین قیمت در اختیار بیماران قرار می‌گیرد. مناسب بودن قیمت دستگاه اکسیژن‌ساز پرتابل فیلیپس و امکان مشاوره با کارشناسان مجرب از مزیت‌های شرکت کارو محسوب می‌شود. کارشناسان این شرکت آمادگی دارند تا درباره دستگاه اکسیژن‌ساز اطلاعات کاملی در اختیارتان قرار داده و شما را در مورد انتخاب دستگاه مناسب و نحوه استفاده از آن راهنمایی کنند.

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *