مشاوره رایگان
خانهPhilips Respironicsپالس اکسیمتر پالس اکسیمتر GO2 Pulse Oximeter

پالس اکسیمتر GO2 Pulse Oximeter

2 فوریه 2021
0 412
پالس اکسیمتر GO2 Pulse Oximeter

پالس اکسی متر دقیق، مقرون به صرفه و با دوام GO2 به بیماران اجازه می دهد که فعالیت های خود را آزادانه انجام دهند و با این وجود، دقت قابل توجهی نیز در مقایسه با اکسی مترهای حرفه ای دارد.

 

عنوان جزییات
اسم کالا GO2 Pulse Oximeter
وزن 118 گرم
قابل استفاده برای کودکان بله
صفحه نمایش با نور LED دارد
قابلیت استفاده برای انگشت دست و پا دارد
کشور سازنده آمریکا
قابلیت تطبیق با بیماران دارای شرایط خاص شامل رنگ پوست تیره و غیره دارد
دکمه خاموش و روشن ندارد
نحوه اندازه گیری اتوماتیک
سایر قابلیت‌ها دقت و کیفیت بالا

خاموش شدن خودکار در صورت عدم استفاده

 

ویژگی‌های پالس اکسیمتر GO2 Pulse Oximeter

  • ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش: پالس اکسی متر GO2 خدمت و گارانتی Philips Respironics را تا 1 سال پس از فروش ادامه می دهد. این محصول در آمریکای شمالی تولید می شود.
  • نور پس زمینه LCD برای محیط کم نور: در شرایط کم نور، نمایشگر پالس اکسی متر روشن شده و خواندن آن آسان می شود. علاوه بر این، طراحی این دستگاه طوری است که درک آن برای بیمار آسان است.
  • طراحی و ساخت محکم و توپر دستگاه جهت استفاده بدون نگرانی: بدنه پالس اکسی متر GO2 با طراحی محکم ساخته شده است که طی تست های انجام شده، با ۲۵ بار افتادن از فاصله یک متری بر روی سطح سخت، آسیبی نمی بیند. این ویژگی باعث می شود تا دستگاه به اندازه کافی محکم باشد تا بیماران بتوانند آن را به هر کجا که می روند ببرند.
  • مصرف کم برق باعث افزایش طول عمر باتری می‌شود: دستگاه GO2 تنها یک باتری نیم قلمی مصرف می کند که با آن می تواند ۲۴۰۰ بار چک انجام داد.
  • غلظت اکسیژن و میزان ضربان نبض برای بازخورد در لحظه: دستگاه، اطلاعات میزان اشباع اکسیژن و میزان ضربان قلب را در لحظه و به طور دقیق به بیمار ارائه داده و به بیماران این اجازه را می دهد که سطح اکسیژن و فعالیت خود را در حین حرکت مدیریت کنند.

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *