مشاوره رایگان
خانهخدمات فروش دستگاه های کمک تنفسی خانگی

فروش دستگاه های کمک تنفسی خانگی

12 ژانویه 2021
0 721
فروش دستگاه های کمک تنفسی خانگی

چرا دستگاه های کمک تنفسی خانگی؟

امروزه به دلیل تغییر فرهنگ و سبک زندگی مردم، آلودگی هوای شهرها و افزایش مصرف دخانیات، بیماری های تنفسی و ریوی و نارسایی های قلبی نه تنها در کشور ما بلکه در کل دنیا در حال افزایش می باشد؛ که در نهایت منجر به بروز بیمای های همچون COPD ، برونشیت مزمن و سایر بیماری ها می شوند. این امر افزایش نیاز به دستگاه های کمک تنفسی را سبب شده است. دستگاه های کمک تنفسی شامل سی پپ، بای پپ، انواع اکسیژن ساز و انواع ونتیلاتور می باشند که جهت اکسیژن رسانی به بیماران دارای اختلالات تنفسی بخصوص هنگام خواب مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه کمک تنفسی برای بیماران نه تنها در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، بلکه بیشتر در منازل مسکونی و محیط‌های خانگی هم استفاده می‌شود که با عنوان دستگاه های کمک تنفسی خانگی شناخته شده هستند.

افراد امروزه تمایل دارند که از اکسیژن درمانی در خارج از بیمارستان استفاده کنند، تا کار و زندگی روزمره آنها دچار اختلال نشده و زندگی روتین خود را هم داشته باشند. از طرفی با توجه به شیوع بیماری کرونا، دستگاه های کمک تنفسی خانگی بیشتر از قبل مورد استفاده بیماران مبتلا به کووید 19 می باشند. بعلاوه نیاز افراد به دستگاه های کمک تنفسی در زندگی روزمره متفاوت است، برخی افراد تنها در حین ورزش، برخی هنگام خوابیدن و عده ای هم نیاز به استفاده از اکسیژن ساز بطور مستمر دارند؛ و واضح است که در این شرایط نمی توان از دستگاه های اکسیژن سازی که در بیمارستان ها و کلینیک ها موجود است استفاده کرد و نیاز به یک دستگاه کمک تنفسی خانگی که قابل حمل هم باشد، بیش از بیش حس می شود.

دستگاه کمک تنفسی خانگی

دستگاه های کمک تنفسی خانگی به دلیل وزن اندک و حجم کمی که دارند، برای استفاده در منزل طراحی شده اند. این دستگاه ها قابل حمل بوده و به راحتی می توان آنها را جا به جا کرد. از صدای کمی برخوردارند تا هنگام خواب مزاحمت کمتری برای شما ایجاد گردد و خواب باکیفیتی را تجربه کنید. طراحی این تجهیزات نسبت به انواع بیمارستانی آنها به گونه ای است که جای کمتری را اشغال می کنند.

دستگاه کمک تنفسی خانگی سی پپ

دستگاه سی پپ برای رفع غیر دارویی اختلالات خواب و آپنه تنفسی و همچنین افزایش کیفیت خواب مورد استفاده قرار می گیرد. افراد مبتلا به آپنه و تنگی نفس، در حین خواب به دفعات دچار تنگی نفس و وقفه تنفسی می شوند، که به شدت آزار دهنده است و بعلاوه ریسک سکته در این افراد را افزایش می دهد. دستگاه Cpap به اکسیژن رسانی بدن کمک می کند و سی پپ موثرترین درمان غیر جراحی برای آپنه انسدادی خواب است. سی پپ خانگی این امکان را برای شما فراهم می کند تا در محیط منزل خود و بدون نیاز به مراجعه به مراکز درمانی، مشکلات تنفسی خود را بهبود ببخشید.

دستگاه کمک تنفسی خانگی سی پپ

دستگاه کمک تنفس خانگی سی پپ

دستگاه کمک تنفسی خانگی بای پپ

دستگاه بای پپ کارکردی مشابه دستگاه سی پپ دارد، تنها تفاوتی که با سی پپ دارد، در این است که سی پپ تنها در یک فشار تنظیم می شود، درحالیکه بای پپ در دو فشار دم و بازدمی تنظیم می شود. ثابت بودن فشار در سی پپ ممکن است بیمار را در هنگام بازدم اذیت کند، اما بای پپ با اندازه گیری میزان نفس ها در هر دقیقه در صورت لزوم فشار مناسب را به ریه بیمار وارد می کند. مانند سی پپ، استفاده از دستگاه بای پپ خانگی به صورت شخصی و برای بیمارانی که با خانواده زندگی می کنند، رایج است. نحوه استفاده از دستگاه بسیار آسان است و نیاز به دانش فنی و تخصصی ندارد. بیماران با هر سن و سالی که باشند، می توانند از دستگاه بای پپ خانگی استفاده کنند.

دستگاه کمک تنفسی خانگی بای پپ

دستگاه کمک تنفس خانگی بای پپ

اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز خانگی از مهمترین دستگاه های کمک تنفسی، برای بیماران تنفسی خصوصا بیماران مزمن ریوی در منزل می‌باشد. افرادی که از بیماری های ریوی و یا بیماری های ژنتیکی رنج می برند، و همینطور جانبازان شیمیایی، برای تنفس نیاز مداوم به اکسیژن غنی شده دارند، در غیر این صورت قادر به نفس کشیدن نمی باشند. چنین افرادی نیاز به اکسیژن ساز خانگی دارند. این نوع از اکسیژن سازها معمولا در خانه استفاده می شوند و به دلیل برخورداری از چرخ هایی که در زیر دستگاه تعبیه شده، امکان جابجایی آنها از اتاقی به اتاق دیگر وجود دارد؛ و قابلیت حمل آنها را بسیار آسان می کند. برق خانگی منبع شارژ این دستگاه هاست و در آن از باتری استفاده نمی شود.

اکسیژن ساز خانگی

اکسیژن ساز خانگی

ونتیلاتور خانگی

دستگاه ونتیلاتور در شرایطی که نفس کشیدن برای فرد سخت باشد و یا یا دچار کمبود اکسیژن شده باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. به این صورت که هوا را وارد شش ها می کند و یا از آن خارج می‌کند. به عبارتی ونتیلاتور با تقویت نیروی تنفس، بیمارانی را که به دلیل ضعف یا مشکلات تنفسی به آسانی قادر به تنفس نیستند، پشتیبانی و حمایت می‌کند. اکر نیاز باشد تا مدت زمان زیادی از دستگاه ونتیلاتور استفاده شود، لازم است تا از دستگاه ونتیلاتور خانگی برای کاهش هزینه‌ها استفاده شود. حتی در مواقعی باید تا پایان حیات شخص از دستگا ونتیلاور استفاده شود، که ونتیلاتور خانگی کار را بسیار راحت کرده است. ونتیلاتور خانگی در منزل نصب می شوند و بیمار در مدت زمان بیشتری به آسانی می‌تواند از آن استفاده نماید و فرد دیگر ملزم به پرداخت هزینه های زیاد بیمارستان نباشد.

ونتیلاتور خانگی

ونتیلاتور خانگی

خرید دستگاه کمک تنفسی خانگی

شرکت فناوری تنفسی کارو کلیه دستگاه های کمک تنفسی شامل دستگاه سی پپ، بای پپ و اکسیژن ساز را ارائه می دهد. خرید دستگاه کمک تنفسی خانگی با توجه به نوسان قیمت و موجودی دستگاه های کمک تنفسی، بدون مشورت با کارشناسان مجرب و کاربلد ممکن نیست. به منظور اطلاع از قیمت دستگاه های کمک تنفسی خانگی و یا دریافت مشاوره از کارشناسان باتجربه، تنها کافیست به یک مجموعه مطمئن اعتماد کنید. کارشناسان شرکت کارو آمادگی دارند تا درباره انواع دستگاه های کمک تنفسی خانگی اطلاعات کاملی را در اختیارتان قرار داده و شما را در مورد انتخاب دستگاه مناسب و نحوه استفاده از آن راهنمایی کنند. شما می توانید بهترین دستگاه کمک تنفسی خانگی با برند خارجی را از نمایندگی ما بخواهید تا با مناسب‌ترین قیمت در اختیار شما قرار بگیرد.

درباره نویسنده

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *